MENÜ
   

 

 

2016 Ford GT Marking 50th Anniversary

Ford bejelentette, hogy visszatér a világ legrangosabb autóversenyei közül, az egyikbe az új Ford GT versenyautóval, aminek alapját a teljesen új, ultra nagy teljesítményű szupersportkocsi adja, ami jön a kereskedésekben következő évben. A Ford GT versenyautó indul a 24 órása LeMans-i versenyen, mint a GrandPrix kitartással és hatékonysággal, és a következő évben indulnak. Az új versenyautó további bizonyítékul szolgál a Ford innovációval, aminek alapját a teljesen új Ford GT szupersportkocsi adta januárban. Az új utcai autó és versenyautó megérkezik 2016-ban az 50. évfordulóra, a Ford GT versenyautóval az 1-2-3, 1966-os 24 órás LeMans-val.

 

  

2016 Ford GT LeMans

 
A Ford győzelem ismétlődött LeMans-ba 1967-ben, 1968-ban, és 1969-ben. Amikor a GT40 versenyzett a LeMans-on 1960-ban Henry Ford II bizonyította, hogy Ford tud ütni a kitartós versenyen, a legendásabb gyártókkal. Az új Ford GT versenyautó fut a teljes 2016-os szezonban az FIA World Endurance Championship-en, és a TUDOR United SportsCar Championship-en, és készül a verseny bemutatóra januárban (2016), a Rolex 24 at Daytona-ra, Florida-ban. A két Ford csapat hajtott a Chip Ganassi Racing-vel, és a Felix Salabates-vel (CGRFS). Mindkét széria csapat tervezi indulását a 4 autóval a LeMans-on. A versenyzőket később jelentik be, akik az új Ford GT versenyautókat fogják vezetni. A teljesen új Ford GT szolgálja, mint a tetőpont termék az új Ford Performance csoport, a kategória elszánt ellátása az innovációkon keresztül a teljesítmény.  

 

2016 Ford GT

 
A Ford Performance szállít több, mint 12 új teljesítmény sport modellt 2020-ra. A teljesítmény szegmens növekvő üzlet a Ford-val, mint a vállalat elismeri az ügyfelek vágya a járművekkel, amik kínálnak kiváló fogyasztást, vezető technológiát, és kiváló vezetési élményt. A Ford Performance kínálat tartalmazza a Ford GT-t, a Focus RS-t, az F-150 Raptor-t, a Shelby GT350-et, a Shelby GT350R-t, a Focus ST-t, és a Fiesta ST-t. A Ford GT versenyautó a számos innovációval, a Ford úgy véli, nem csak készül a versenyképes az LM GTE Pro-ra, de végül ad juttatásokat miden járműnek a Ford kínálatban. Az új modell tartalmazza, a korszerű aerodinamikai elemeket, amik szállítanak kiemelkedő szintű leszorító erőt, megnövelt stabilitást. A fejlett könnyű kompozit szénszálas és kivételesen merev és könnyű alváz, amihez erős és hatékony EcoBoost technológiát adnak.  
    

A Ford project-hez csatlakozott a Multimatic Motorsports, a Roush Yates Engines, a Castrol, a Michelin, a Forza Motorsport, a Sparco, a Brembo, és a CGFRS. A versenyautó átment a kiterjedt tervezésen és tesztelésen belül a Ford és Multimatic, a CGFRS-vel nyújtott bemenetet a fejlesztésben. A Roush Yates támogató fejlesztés a 3.5 literes EcoBoost V6-os-val, a legerősebb EcoBoost gyártott motor lesz. A 3.5 literes EcoBoost V6-os motor debütált a TUDOR United SportCar Championship-en 2014-ben. Azóta a Ford, a CGFRS-vel jelentős a teljes győzelem a 12 órás Sebring-en, és a Rolex 24-en Daytona-n. A nagy siker a sportkocsival, Ganassi verseny csapatoknál elért jelentősebb győzelmekkel, a Daytona 500-on, Brickyard 400-on, és az Indianapolis 500-on.

- Kartos Patrik -

2015-07-15, 09:38:35

 
     

HTML Hit Counter
HTML Hit Counter

Free Counter
Free Counter

 

 

Free Counter
Free Counter

Asztali nézet